torsdag 19. februar 2009

Fiiiiiisk!





I dag har jeg vært på Reef HQ, verdens største levende korall akvarium.
Og det var faktisk ganske fint.
Hadde vært veldig kult å være frivillig der, men man må være her i minst ett år for å kunne delta.
Det får bli til neste gang!
Denne uken er det O-Week, noe som innebærer seriøse ting som introduksjon til fakulteter og fag, bibliotekkurs og omvisninger, til moro som utflukten til akvariet til helt crazy bananas fester hver kveld!
Jeg må innrømme at jeg har vært en ytterst dårlig fresher (første års), dog jeg var faktisk på togapartyet!
Og gjett om jeg i dag var glad for at jeg ikke bor i mainbuilding (der de fleste nye bor).
De ble vekket kl 05 i natt, dvs de som ikke stod opp frivillig ble dratt ut av sengene, og marsjert opp og ned i gatene utenfor, måtte ta push-ups osv og til slutt ble de kastet gamle matrester på de (les: grønn spagetti!). og ikke nok med det, badene ble låst så ingen fikk dusje! Grrreat.
Mulig jeg begynner og bli gammel, men det der hørtes da ikke morsomt ut at all!
Så, her sitter jeg igjen, på rommet mitt og slapper av etter middag. Vel fornøyd med å ikke ha heftig hangover eller ha brukt opp alle pengene mine på øl. Det er egentlig ikke så ille.

Ingen kommentarer: